مصاحبه آرشیو خبر ها
انتقاد ها بیش از اندازه هستند ولی من عادت کرده ام

انتقاد ها بیش از اندازه هستند ولی من عادت کرده ام

مکس الگری در آستانه دیدار با لازیو در سری آ تایید کرده که تیمش با چهار مدافع در این مسابقه حاضر خواهد شد و واکنش شدیدی به انتقاد های اخیر نشان داده است.

 

پس از شکست در برابر فیورنتینا در هفته گذشته که با درگیری لفظی الگری با داور چهارم نیز همراه بود، انتقاد ها از یووه و این مربی بار دیگر افزایش پیدا کرد ولی الگری اعلام کرده که به این گونه انتقاد ها و توهین ها عادت کرده است. او هدف تیمش را رسیدن به فینال لیگ قهرمانان عنوان کرده است:

 

مارکیزیو یک مشکل عضلانی خفیف دارد و از روز چهارشنبه در اختیار ما خواهد بود. این فوق العاده است که به سیصدمین بازی خود در سری آ رسیدم و به همین دلیل از تمامی افرادی که در این مدت با من کار کرده اند، تشکر می کنم. امیدوارم 300 بازی دیگر نیز حضور داشته باشم. ما با 4 بازیکن در خط دفاعی بازی می کنیم و دنی آلوز به تیم برگشته، هرچند که هنوز به طور کامل آماده نیست ولی به دلیل محرومیت الکس ساندرو، او می تواند در صورت نیاز حدود 30 دقیقه بازی کند. پاتریس اورا در راه خروج از تیم است و تلاش می کنیم تا بهترین راه حل را برای او پیدا کنیم.

 

نفرات خط دفاعی و میانی؟

 

من تایید می کنم که خط دفاعی در بازی فردا لیختشتاینر، بونوچی، کیلینی و آساموا خواهند بود. ما امسال بیشتر بازی ها را با دفاع 4 نفره بازی کردیم چون نفرات قدیمی ما فقط 4 نفر هستند که با دفاع سه نفره آشنا هستند. من تردید هایی برای خط میانی دارم و کاری که باید در مورد پست میرالم پیانیچ انجام دهم. هرنانس می تواند جلوی مدافعین بازی کند و ماریو لمینا هم به دلیل مصدومیت از جام ملت ها افریقا برگشته اما باید وضعیت او را بررسی کنیم.

 

رقابت برای اسکودتو؟

 

رقابت برای قهرمانی هنوز تمام نشده و هرگز تمام نشده بود. به طور معمول تیم دوم جدول 80 امتیاز یا بیشتر می گیرد، به همین دلیل غیر ممکن است که زود تر از دو هفته از پایان فصل، تیمی بتواند قهرمان شود. ما باید این را از سر خود بیرون کنیم که یوونتوس باید تمام بازی های خود را 3‐0 برنده شود. نه، یوونتوس باید با تلاش و زحمت فراوان به پیروزی برسد. ما یک بازی کمتر داریم و سپس لیگ قهرمانان و یک چهارم نهایی جام حذفی با میلان هستند که باید توازن لازم را برقرار کنیم.

 

وی در ادامه به انتقاد ها واکنش نشان داد:

 

نتایجی که این تیم در طول 5 سال گذشته کسب کرده یک کار خارق العاده بوده ولی یک امر متداول و همیشگی نیست. انتقاد ها بیش از اندازه است ولی من به آنها عادت کرده ام، حتی زمانی که با میلان هم در صدر جدول رده بندی بودم مورد اهانت قرار می گرفتم. زمانی که من بروم، شاید کسی اینجا بیاید که در نزد شما دوست داشتنی تر باشد. پس حالا باید بر روی افزایش کیفیت فوتبالمان تمرکز کنیم، در غیر این صورت نمی توانیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم.

 

شکست های این فصل؟

 

ما در این فصل 4 بازی را باخته ایم ولی آنها با هم فرق داشتند. تنها دیداری که ما همه کار ها را اشتباه انجام دادیم، در برابر جنوا بود که در 25 دقیقه 3 بار گل خوردیم. اگر می خواهیم در تمامی رقابت ها تا انتها پیش برویم، باید این را بدانیم که هیچ کس چیزی را به ما هدیه نمی دهد و ما در هر بازی باید ثابت کنیم که بهتر هستیم. من به سیمونه اینزاگی مربی تیم لازیو تبریک می گویم چون آنها تیم فوق العاده سازمان یافته و با کیفیتی دارند و دیدار سختی را برای ما رقم خواهند زد.

 

درگیری با داور چهارم در بازی با فیورنتینا؟

 

در فلورانس داور چهارم به طور کامل با من یارگیری کرده بود و من هیچ کاری نمی توانستم انجام دهم. به همین دلیل پس از 90 دقیقه کمی اذیت شده بودم وگرنه من در طول این همه سال در سری آ هرگز در مورد داوران صحبت بدی نکرده بودم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: